اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

با توجه به وقوع سیل و بجا گذاشتن خسارات بسیار بالا از منظر جانی و مالی که موجبات تأثر جامعه ی اصناف را بدنبال داشته است به اطلاع اعضای تحت پوشش می رساند تا هرگونه که صلاح می دانند نسبت به کمک به آسیب دیدگان سیل در ایلام از طریق مراجع مربوطه مشارکت نمایند.

سیل ایلام
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۶
بدینوسیله به اطلاع متصدیان واحد های صنفی می رساند تنها از نام های ایرانی جهت نامگذاری واحد صنفی خود استفاده کنند و نسبت به نامگذاری واحد های صنفی با اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه اقدام ننمایند. لازم به ذکر است در غیر اینصورت مطابق با آیین نامه نامگذاری واحد های صنفی از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی با برخورد قانونی مواجه می گردند.
  • ۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۸:۵۱

ییرو مذاکرات حضوری اتاق اصناف مرکز استان با شرکت بیمه سینا (نمایندگی محسن محسنی پور کد 2774) شرایط بیمه نامه در رشته های اتوموبیل (ثالت - بدنه)، آتش سوزی، مسئولیت، درمان، عمر، حوادث گروهی به شرح ذیل اعلام می گردد. در صورت نیاز می توانید با در دست داشتن پروانه کسب و یا معرفی نامه از سوی اتحادیه به بیمه سینا واقعدر صفائیه، بلوار شهید قندی، روبروی سینما تک، طبقه فوقانی بانک مسکن مراجعه فرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت 38261982 و یا پست الکترونیک  sinainsurancemohsenipour2774@gmail.com تماس حاصل بفرمایید.

  • ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۲
با استعانت از درگاه حق تعالی با توجه به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، در راستای اجرای سند کاهش فقر و ارتقاء سطح توانمندی های شغلی برای اقشار محروم و کم در آمد، بویژه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، و بهره مندی هر چه بیشتر از حمایت ها در ایجاد مشاغل ثابت و پایدار و کمک به محرومین در تمامی زمینه ها تفاهم نامه ای به مدت 3 سال (1397/02/31) با جامعه ی هدف مدد جویان تحت پوشش آن کمیته منعقد گردیده است. از جمله تعهدات اتاق اصناف در این تفاهم نامه می توان به اعمال تخفیفات (50 درصد) برای مددجویان جهت دریافت پروانه کسب طی معرفی نامه کمیته امداد اشاره کرد.
  • ۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۹
کانون فرهنگی تبلیغاتی انتخاب با همکاری مؤسسه آموزش عالی آزاد گام اندیشه اقدام به برگزاری دوره فشرده دکترای مدیریت کسب و کار (DBA) کرده است. این دوره در چهارماه متوالی در نه روز (24-27 آذر) - (22-25 دی) - (13-16 بهمن) برگزار می شود. هزینه شرکت در دوره برای هر نفر 54.000.000 ریال می باشد و در انتهای دوره مدرک دکترای مدیریت کسب و کار از این موسسه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شرکت کنندگان اعطاء می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 051-28039 داخلی 126 مهندس حسینی موسسه آموزش عالی آزاد گام اندیشه (مشهد، بلوار فلسطین، جنب بانک ملی ایران، پلاک 1) تماس حاصل فرمایید.
  • ۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۶
طی تفاهم نامه همکاری-آموزشی میان اتاق اصناف ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به منظور آماده کردن نیروی انسانی برای ورود به جامعه صنفی و همچنین ارتقای مهارت های ضمن‌کار شاغلان؛ آموزشگاه بنیاد تجارت نخبگان جهت ارایه خدمات آموزشی در زمینه فروش و برقراری ارتباط مثبت با مشتری برای اصناف معرفی  می گردد. جهت هرگونه اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام و شرایط مورد نظر به آموزشگاه بنیاد نخبگان تجارت واقعدر یزد - بلوار شهید صدوقی شمالی - روبروی مرکز فرهنگی شهرداری مراجعه و یا با شماره تماس  3724991-2 تماس حاصل فرمایید.
  • ۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۴
در اجرای هر چه بهتر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های راهبردی در حوزه اصناف و تعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با تشکل‌های صنفی و به منظور فراهم آوردن موجبات توسعه سرمایه‌گذاری در اصناف (با اولویت صنوف تولیدی)، تفاهمنامه همکاری مشترک صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، اتاق اصناف ایران، مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور امضا شد. به گزارش اصناف ایران، این تفاهمنامه که در حاشیه سومین اجلاس دور ششم اتاق اصناف که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد،در ۸ ماده تنظیم شده و هدف از آن فراهم شدن زمینه های لازم برای برخورداری بنگاه های خرد، کوچک و متوسط صنفی از امکانات و خدمات صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک است. این تفاهمنامه بین علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران، علی تعقلی مدیرعامل و عضو هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و یداله صادقی رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیات عالی نظارت به امضا رسید. مدت اعتبار این تفاهمنامه دو سال است که بر اساس آن صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک متعهد است برای بنگاه های صنفی در مناطق غیرمحروم معادل ۷۰ درصد اصل و سود تسهیلات و در مناطق محروم معادل ۸۵ درصد اصل و سود تسهیلات دریافتی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کند.
  • ۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۱

پیرو جلسه مورخ 21/07/1394 اتاق اصناف مرکز استان یزد و شرکت شهرک های صنعتی تفاهم نامه ای در خصوص واگذاری زمینها، قیمت ها و روش پرداخت بشرح ذیل عقد گردیده است. متقاضیان حداکثر تا تاریخ 12 آبان ماه به محل اتحادیه واقعدر یزد - خیابان دکتر چمران - ابتدای خیابان شهید بنافتی زاده مراجعه و یا با شماره تلفن 36283196 در  ساعات اداری (شنبه الی سه شنبه) تماس حاصل فرمایند. شایان توجه است واحد های صنفی که نیاز به وارد کردن کالای خارجی می باشند می توانند با خرید زمین در منطقه ویژه اقتصادی از پرداخت گمرکی معاف شوند.

جهت مشاهده شرایط ارائه شده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  • ۰۳ آبان ۹۴ ، ۰۸:۵۶