اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بدینوسیله به اطلاع اعضای تحت پوشش می رسد که طبق اعلام اتاق اصناف ایران و دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری، وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اصلاحیه بخشنامه 1391/05/07-60/1012 نرخ تضامین عودت برگ سبز گمرکی از 35% به 10% تعدیل و از وجه نقد به وثایق قابل قبول تبدیل گردیده است.

  • ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۶

بنابر اعلام اداره نظارت بر اماکن عمومی ف.ا.ا یزد به استحضار می رساند که در راستای اجرای ماده 63 مکرر (الحاقی 22/08/90) قانون وظیفه عمومی مبنی بر اینکه کسانی که به نحوی مشمولان غایب و فراری را در مؤسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه ها و تعمیرگاه ها و ... بکارگیری نمایند، توسط نیروی انتظامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت، شناسایی و به محاکم صالح قضایی معرفی می شوند. لذا خواهشمند است از بکارگیری مشمولان غایب و فراری در واحدهای صنفی و اماکن عمومی خودداری فرمایید. قابل ذکر است که این موضوع در بازدیدهای صنوف و اماکن عمومی بررسی می گردد.

  • ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۲

بدینوسیله به اطلاع اعضای تحت پوشش می رساند که طبق اعلام اداره اجرائیات، کنترل و انتظامات شهرداری یزد هر واحد صنفی صرفا مجاز به عرضه کالا به مشتریان در حریم داخل واحد تجاری خود می باشد و در صورتی که هرگونه کالا جهت عرضه و فروش به مشتری، در محلی خارج از حریم واحد تجاری در حریم پیاده رو قرار داده شده باشد، بعنوان سد معبر محسوب شده و نسبت به جمع آوری کالا، ادوات و ابزاری که موجب تخلف شده است اقدام خواهد شد. بدیهی است ترخیص اقلام جمع آوری شده مستلزم طی مراحل قانونی و پرداخت بهای خدمات خواهد بود. در خصوص بند ه-2 ماده 59 تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1394 شهرداری یزد در خصوص بهای خدمات ناشی از جمع آوری سد معبر به شرح ذیل اعلام می گردد؛

مرتبه اول؛ 5.000.000 تعلیقی

مرتبه دوم؛ 10.000.000 ریال + مبلغ مرتبه اول

مرتبه سوم به بعد به ازای هر مرتبه سد معبر؛ 15.000.000 ریال

  • ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۸

بدینوسیله مواد قانونی ذیل در خصوص تبلیغات به استحضار می رسد؛

بنابر تبصره 2 ماده 17 قانون نظام صنفی افراد صنفی مجاز نیستند برای جلب مشتری، درباره محصولات، کالاها یا خدمات بر خلاف واقع تبلیغ کنند. در غیر اینصورت طبق ماده 68 این قانون با آنها برخورد خواهد شد. تبصره 3 این قانون بیان می دارد که انتشار هرگونه آگهی تبلیغاتی به هر طریق توسط فرد صنفی فاقد پروانه کسب معتبر ممنوع است و متخلف به جریمه نقدی از یک میلیون ریال تا دویست و پنجاه میلیون ریال محکوم می شود. رسانه های گروهی، چاپخانه ها و مؤسسات تولید محصولات چند رسانه ای مکلفند قبل از قبول سفارش تولید یا نشر هرگونه آگهی تبلیغاتی، یک نسخه از پروانه کسب متقاضی را مطالبه نمایند. در غیر اینصورت به جریمه نقدی موضوع این تبصره محکوم می شود.

  • ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۲

درود. با توجه به تغییر قوانین مالیاتی در سال 1395 و لزوم آشنایی هرچه بهتر کارفرمایان و مؤدیان با این قوانین، سمیناری با موضوع آشنایی با آخرین تغییرات قانون مالیات های مستقیم توسط شرکت سپیدار سیستم آسیا (دفتر نمایندگی شرکت همگامان نگار ایساتیس) با همکاری اتاق بازرگانی یزد برگزار می گردد.

این سمینار با تدریس جناب آقای فلاح میرزایی ؛ عضو شورای عالی مالیاتی، رئیس هیأت عالی انتظامی مالیاتی، و از تدوین گران قانون مالیاتها و اصلاحیه های آن برگزار می گردد. همچنین حضور در این سمینار با ارائه گواهی حضور در دوره همراه است. زمان برگزاری سمینار پنجشنبه 6 خرداد ماه از ساعت 9-13 واقعدر یزد - بلوار 17 شهریور - روبروی 52 متری امامشهر - اتاق بازرگانی یزد می باشد.

جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نمایندگی موسسه همگامان نگار ایساتیس طی شماره تلفن های 09134514966-03535244250 تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۳

درود. بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی باطلاع می رساند تکمیل اظهار نامه مالیاتی مشاغل از اول تیرماه به اول خرداد ماه موکول گردیده است. لذا خواهشمند است هر چه زودتر نسبت به انجام رساندن این مهم اقدام نمایید.

  • ۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۱