اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

درود

بدینوسیله مدیریت محترم هتل روشن، سرکار خانم نگهی با بیش از 19 سال تجربه، با همکاری آژانس‌های معتبر، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به شرح ذیل (با تخفیفات مناسب) اعلام داشته‌اند. 

+ رزرواسیون کلیه هتل‌های استان، مراکز بوم گردی

+ رزرواسیون رستوران‌ها و باغ رستوران‌های مجلل

+رزرو تالار و سالن‌های همایش برای جشن‌ها و سمینارها

+برگزاری تورهای یزدگردی، کویرگردی، بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی

+رزرو هتل و مراکز اقامتی در سراسر کشور


تلفن: 36288541

همراه: 09131513541

 توضیح آنکه امکان اخذ استعلام متناسب با بودجه ارائه شده به ایشان بدون هرگونه هزینه‌ای من باب برگزاری جشن‌های خانوادگی همانند عروسی و یا تولد، جشن های سازمانی و سمینارها طی هماهنگی با ایشان وجود دارد.

  • ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۵

ثبت نام بیمه تکمیل درمان معلم تا تاریخ 1396/04/15  - نمایندگی بیمه معلم واقعدر انتهای بلوار آیت الله طالقانی، جنب میدان مهدیه (تلفن 37330222-09128890628 آقای حسینی) - تمدید گردیده است.  در صورت تمایل برای ثبت نام هرچه زودتر و پیش از پایان مهلت مذکور اقدام فرمایید.

  • ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۴

بدینوسیله با عنایت به نامه یاد شده اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان یزد به استحضار می‌رساند «اکثر متصدیان واحدهای صنفی هنگام پرداخت وجه، دستگاه کارتخوان را سمت خود گذاشته و صاحب مغازه در حضور سایر مشتریان از خریدار درخواست رمز کارت می‌نماید و این موضوع باعث نارضایتی مشتریان گردیده است.»

با عنایت به خصوصی بودن رمز و جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی شایسته است دستگاه کارتخوان در سمت مشتری قرار داده و رمز کارت را خود ایشان (مشتری) وارد فرمایند. 

خواهشمند است با اطلاع رسانی لازم  به دیگر همکاران، اتحادیه‌ها را در توجیه دیگر واحدهای صنفی در این خصوص یاری فرمایید. 

با سپاس فراوان

  • ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۳

درود

بدینوسیله مشروح نامه شماره 3914/4/154 مورخ 1396/03/13 اداره نظار بر اماکن عمومی جهت اطلاع اعلام می‌گردد؛ 

«با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، به آگاهی میرساند در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و تسهیل در کسب و کار، طی پیگیری‌های صورت گرفته و تصمیمات اتخاذ شده از سوی این اداره مقرر گردید کلیه رسته‌های صنفی (بجز رسته صنفی کافی شاپ) مجاز به افتتاح واحد صنفی در طبقات تحتانی می‌باشند.»

  • ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۲۷

درود. بدینوسیله  ماده 29 آیین نامه اجرایی ماده 219 و تبصره 2 ماده 97 قانون مالیات‌ های مستقیم مصوب 1380/11/27 جهت آگاهی به اطلاع می‌رسد؛
"سازمان امور مالیاتی کشور در اجرای مقررات تبصره الحاقی به ماده 29 آیین نامه اجرایی ماده 219 قانون مالیات‌های مستقیم، ترتیبی اتخاذ نمایند که مأمورین مالیاتی ذیربط با ملحوظ نظر قرار دادن اظهارنامه‌ها و صورت‌های مالی تسلیمی واحد‌های موصوف و با اولویت قطعی نمودن مالیات بر اساس اظهارنامه تسلیمی، ضمن خودداری از صدور برگ تشخیص مالیاتی، برگ مالیات قطعی عملکرد سال 94 آنان را صادر و ابلاغ نمایند. در صورتی که امکان صدور برگ قطعی به شرح فوق میسر نباشد، مالیات عملکرد سال مزبور با رعایت مقررات تبصره 2 ماده 97 قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 1380/11/27 صرفاً از طریق رسیدگی به دفاتر، اسناد و مدارک آنان تعیین شود."

  • ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۲۵

درود

بدینوسیله به استحضار می رساند با توجه به نیاز کشور و استان به گسترش فرهنگ توسعه پایدار و سبز و با عنایت به سفارشات مقام معظم رهبری به مشارکت همه جانبه در توسعه کشور، انجمن مدیریت سبز ایران و شرکت مهر آسازان زیست فناور فرافر در نظر دارند همایش و مجموعه کارگاه‌های آموزشی را با عنوان «ساخت و ساز سبز» در بُعد بین المللی، با همکاری بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز اروپا، در استان یزد مورخ 4 و 5 مرداد ماه سال 1396 برگزار نمایند. 

لازم به ذکر است این همایش با حضور خبرگان در تراز جهانی و اساتید و سخنرانان از بنیاد جهانی انرژی برگزار می‌گردد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت این همایش مراجعه فرمایید. 

آدرس دبیرخانه همایش: یزد، میدان دانش آموز، بلوار فردوسی

تلفن: 03538208770 و 09135258909

وبسایت:

www.mehramakers.ir

  • ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۲۴