اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ازینرو به اطلاع اعضای تحت پوشش اتحادیه می رساند در صورتی که فردی علاقمند به عضویت در گروه های امر به معروف و نهی از منکر را دارد با در دست داشتن مدارک مورد نیاز اعم از دو قطعه عکس، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی به دفتر اتحادیه مراجعه فرمایند تا ضمن تکمیل فرم مربوطه به اتاق اصناف و متعاقباً به ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی گردد. 

  • ۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۴

در راستای اجرای تفاهم نامه فیمابین اتاق اصناف ایران و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بمنظور تعامل هرچه بیشتر صندوق یاد شده با تشکلهای صنفی و با هدف فراهم آوردن موجبات توسعه سرمایه گذاری در اصناف با اولویت صنوف تولیدی، صدور انواع ضمانت نامه از طریق آن صندوق صورت می پذیرد و بشرح ذیل طی نامه آن صندوق معرفی می شود؛ 

صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک؛ (امور صنعتی و معدنی که کمتر از 50 نفر پرسنل دارند) از جمله صندوق های حمایتی و توسعه ای بخش صنعت، معدن و کشاورزی است. نظر به نقش کلیدی صنایع کوچک در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور،‌این صندوق با صدور انواع ضمانت نامه (شرکت در مناقصه، مزایده، حسن انجام کار، پیش پرداخت، استرداد کسور وجه الضمان، اعتبار خریدار، تعهد پرداخت تسهیلات، گمرکی، تأمین مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و ...) تا سقف 30 میلیارد ریال در هر ضمانت نامه از طریق 21 نمایندگی فعال استانی (معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی هر استان) در جهت ارتقا و تسهیل در امر تولید اقدام می نماید. از جمله مزایای استفاده از خدمات صندوق بشرح ذیل می باشد:

  • تخفیف حداکثر 50% مبلغ کارمزد
  • تخفیف حداکثر 50% در سپرده نقدی تودیعی
  • تضمین خرید و فروش مدت دار مواد اولیه و ماشین آلات (مورد استفاده در خرید مدت دار مواد اولیه تولیدی از معادن، پتروشیمی و سایر فروشندگان و تجار تأمین کننده مواد اولیه)
  • تضمین تأمین مالی صنایع کوچک توسط اشخاص حقیقی و حقوقی
  • پذیرش ضمانت نامه صندوق به استناد آیین نامه تضمین معاملات دولتی‌(به زودی)
  • سهولت در اخذ وثایق
  • ضمانت اوراق بدهی منتشر شده توسط صنایع کوچک

  • ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۹

بدینوسیله به اطلاع اعضاء تحت پوشش می رساند سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در نظر دارد هیئت تجاری و بازاریابی جمهوری اسلامی ایران را همزمان با برگزاری نمایشگاه آرایشی و بهداشتی شامل بخش های (لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کفش، چرم، جواهرات، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی) از تاریخ 22 لغایت 25 آذر ماه 1394 به آن کشور اعزام نماید. 

  • فرصت های تجاری با ارمنستان:
  1. ارمنستان دروازه ورود به کشور گرجستان
  2. ارمنستان پل ارتباطی به بازار کشورهای روسیه، کشور های مشترک المنافع(‍CIS) و کشورهای اروپای شرقی
  3. نزدیکترین همسایه ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و پل ارتباطی مناسب جهت صادرات خدمات و کالاهای ایرانی به بازار رو به رشد این اتحادیه
  4. ایران چهارمین شریک تجاری ارمنستان و صادرات بیش از 120 میلیون دلاری ایران به این کشور
  5. واردات 4 میلیاردی از سایر کشورها در سال 2014
  6. همجواری با کشور ایران
  7. موقعیت استراتژیک کشور ارمنستان و اصلی ترین محل تلاقی بزرگترین قدرت های هسته ای جهان و ناتو
  • برنامه زمان‌بندی
  1. مدت اقامت 4 روز و 3 شب
  2. مسیر رفت و برگشت هوایی عزیمت از تهران به ایروان و از ایروان به تهران
  3. رفت 11 صبح مورخ 22 آذر ماه از تهران به ایروان و برگشت ساعت 17 عصر مورخ 25 آذرماه از ایروان به تهران
  • خدمات هیئت (طی مدت 4 روز و 3 شب)
ثبت نام Full business 1 ؛ مبلغ 22.500.000 ریال
اقامت در هتل 4 ستاره تاپ، اتاق دو تخته، بهمراه صبحانه و نهار، رزرو بلیط رفت و برگشت،‌ ترانسفر فرودگاهی، ارائه فیلم و عکس مراسم و ملاقاتها، بازدید از نمایشگاه لوازم آرایشی و پزشکی، اخذ ویزای ارمنستان، بیمه مسافرتی، سیم کارت ارمنستان، ترانسفر داخل شهری جهت نشست ها و جلسات تجاری با مقامات تجاری،‌ معرفی و درج رزومه واحدهای صنعتی در کتاب هیئت

ثبت نام Full business 2؛ مبلغ 18.500.000 ریال
اقامت در هتل 3 ستاره تاپ، اتاق دو تخته، بهمراه صبحانه، رزرو بلیط رفت و برگشت،‌ ترانسفر فرودگاهی، ارائه فیلم و عکس مراسم و ملاقاتها، بازدید از نمایشگاه لوازم آرایشی و پزشکی، اخذ ویزای ارمنستان، بیمه مسافرتی، سیم کارت ارمنستان، ترانسفر داخل شهری جهت نشست ها و جلسات تجاری با مقامات تجاری،‌ معرفی و درج رزومه واحدهای صنعتی در کتاب هیئت

ثبت نام business؛ 6.500.000 ریال
هماهنگی و ترانسفر داخل شهری جهت نشست ها و جلسات تجاری با مقامات تجاری دولتی و خصوصی،‌معرفی و درج رزومه واحدهای صنعتی در کتاب هیئت و ارسال به تشکلها و ادارات مربوطه، سیم کارت ارمنستان ( در این نوع ثبت نام رزرو هتل و تهیه بلیط رفت و بلیط برگشت بعهده خود فرد می باشد). 

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شرکت مشاورین توسعه تجارت دانیال پارس با شماره تلفن 03536272020 الی 23، شماره فاکس 03536272022 و شماره همراه 09131540692 (سید احمد میرزائی) تماس حاصل فرمایید. 
  • ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۶

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نظر دارد در راستای توسعه صادرات غیر نفتی با هدف معرفی تجاز و بازرگانان کشور در حوزه های صنعت، معدن و تجارت تبادل دانش در زمینه انتقال تکنولوژیهای پیشرفته فی مابین دو کشور، بررسی بازار هدف و شناسایی سلیقه مصرف کنندگان و دیگر اهداف با همکاری موسسه فرهنگی هنری عصر گفتگوی قلم نسبت به اعزام هیئت تجاری و بازاریابی متشکل ار فعالیت اقتصادی کشور با ترکیب گروه کالایی مواد غذایی، فرش و صنایع دستی، صنعت گردشگری و غیره در بهمن ماه سال جاری به کشور چین (شانگهای) اقدام نماید. 

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02181020 موسسه فرهنگی هنری عصر گفتگوی قلم (مجری اعزام) تماس حاصل فرمایند. 

  • ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۱

بدینوسیله به اطلاع اعضاء تحت پوشش می رسد بمناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، مراسم عزاداری در بیت سومین شهید محراب؛‌ آیت الله صدوقی از تاریخ 11 آذر ماه تا 21 آذر ماه؛ همه روزه از ساعت 7 الی 9 صبح برگزار می گردد. 


  • ۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۷