اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

نمایشگاه بین المللی آشپزخانه خانگی و صنعتی کیش

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ب.ظ


بدینوسیله به آگاهی می رساند اولین نمایشگاه بین المللی آشپزخانه خانگی و صنعتی کیش در تاریخ 31 فروردین لغایت 3 اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
نقل قول از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش:
این نمایشگاه با ایجاد فضایی مناسب برای ارائه آخرین دست آوردها و تولیدات داخلی و خارجی در زمینه صنعت و تجهیزات و لوازم آشپزخانه، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، شناخت توانمندی ها و کمبودهای این صنعت، اشتغال زایی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه لوازم پخت و پز، طبخ و نگهداری غذا، انواع مختلف ظروف، تهویه و لوازم جانبی، شیرآلات و لوازم جانبی، دکوراسیون و لوازم دکوری، کابینت و یراق آلات، نور پردازی و روشنایی، لوازم تزئینی و لوازم شستشو و نظافت و امکان به اشتراک گذاری و تبادل آخرین یافته ها و تجارب موفق در حوزه های مختلف مرتبط برگزار خواهد گردید.
بی تردید حضور شرکت ها، دست اندرکاران این صنعت در کنار دعوت گسترده از بازرگانان و سرمایه گذاران فرصت مناسبی را جهت بهره برداری و بسترسازی جهت جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و رونق این صنعت فراهم خواهد نمود.
مزید آگاهی شرکت رهپویان اقتصادی پاسارگاد به عنوان مجری این نمایشگاه جهت هماهنگی های لازم معرفی می گردد.

+ برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این نمایشگاه با تلفن های ۹ – ۸۸۵۵۶۳۶۸  (۰۲۱) تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.kitchenshow.ir مراجعه فرمایید.