اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

اتحادیه صنف آلومینیوم کاران یزد

این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به اعضای تحت پوشش این اتحادیه در جهت افزایش سطح آگاهی افراد در زمینه امور و قوانین صنفی راه اندازی شده است.

تسهیلات بیمه سینا

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

ییرو مذاکرات حضوری اتاق اصناف مرکز استان با شرکت بیمه سینا (نمایندگی محسن محسنی پور کد 2774) شرایط بیمه نامه در رشته های اتوموبیل (ثالت - بدنه)، آتش سوزی، مسئولیت، درمان، عمر، حوادث گروهی به شرح ذیل اعلام می گردد. در صورت نیاز می توانید با در دست داشتن پروانه کسب و یا معرفی نامه از سوی اتحادیه به بیمه سینا واقعدر صفائیه، بلوار شهید قندی، روبروی سینما تک، طبقه فوقانی بانک مسکن مراجعه فرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت 38261982 و یا پست الکترونیک  sinainsurancemohsenipour2774@gmail.com تماس حاصل بفرمایید.


  • شرایط بیمه نامه اتومبیل (ثالث)

بیمه نامه

درصد تخفیف

شرایط پرداخت

ثالث (نقد)

20%

بصورت نقدی

ثالث (نقدی و اقساط)

5%

30% بصورت نقد و الباقی در 4 تا 5 قسط

(مساوی، متوالی، ماهیانه)

  • شرایط بیمه نامه اتومبیل (بدنه)

بیمه نامه

درصد تخفیف

شرایط پرداخت

بدنه (نقد)

35%

بصورت نقد

بدنه (نقد و اقساط)

25%

30% نقد و الباقی در 4 تا 5 قسط (مساوی، متوالی، ماهیانه)

لازم به توضیح اینکه؛ کسانی که دارای 8 سال تخفیف بیمه نامه ثالث برخوردار باشند طرح 1 سینا یار (آتش سوزی منازل) را بصورت رایگان دریافت می کنند.

  • شرایط بیمه نامه آتش سوزی

کارشناسی و صدور انواع بیمه نامه های آتش سوزی، صنعتی و غیر صنعتی با ارائه 30% الی 80% تخفیف گروهی و شرایط پرداخت اقساطی 30% نقد و الباقی طی 7 قسط (مساوی، متوالی، ماهینه) می باشد.

شرکت بیمه سینا بر اساس نوع فعالیت بیمه گذاران و نیز رعایت نکات ایمنی و کنترلی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی، روشنایی، کابل کشی، در بهای ورودی خروجی، رعایت عدم استعمال دخانیات، چیدمان و فضای نگهداری موارد مور بیمه (موجودی اثاثیه) و استفاده از کپسول آتش نشانی با نوع و تعداد مناسب محل مورد بیمه نسبت به ارائه تخفیفات مناسب به اعضاء جامعه اصناف اقدام خواهد نمود.

  • شرایط بیمه نامه جامع آتش سوزی منازل مسکونی سینایار

کارشناسی و صدور انواع بیمه نامه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان در کلیه فعالیت های خدماتی، صنعتی، تولیدی و ساختمانی با ارائه تخفیفات 15 الی 65% و شرایط پرداخت 30% نقد و الباقی طی 7 قسط (مساوی، متوالی، ماهیانه) می باشد.

 تخفیفات یاد شده با توجه به نوع فعالیت بیمه گذاران و رعایت نکات ایمنی توسط کارفرما و کارکنان در محل مورد بیمه ارائه می شود و شرکت بیمه سینا مفتخر است که با بهره مندی از وجود کارشناسان مجرب بمنظور کاهش ریسک نسبت به ارائه خدمات مناسب خود به جامعه اصناف اقدام نماید.

  • ۹۴/۰۸/۱۱

بیمه